10 Ağustos 2012 Cuma

Zayn Malik hakkında herşey :)

ONE DIRECTION ♥
Zayn’ın en sevdiği bilgisayar oyunu “Halo”
Zayn’ın köpeğinin adı “Boris”
Zayn’ın ilk para kazandığı iş garsonluk
Zayn bir kızla öpüştüğünde 9 yaşındaymış ve öptüğü kız ondan uzun olduğu için parmak ucunda durmak zorunda kalmış
Kendilerine örnek aldıkları boybandler Take That,The Monkees ve New Kids On Tehe Block
Zayn dudaklarının çok çirkin olduğunu düşünüyor..
Zayn çok iyi şiir yazıyor..
Zayn’in ellerini ovuşturmak gibi bir takıntısı var..
Zayn’in en kötü alışkanlığı dudaklarını ısırmak
Zayn bir kızla ilk çıktığında 15 yaşındaydı ve ilişkisi 9 ay sürdü..
Zayn urduca ve arapça konuşabiliyor..
Zayn’in favori karakteri Wizard Of Waverly Palace dizisindeki Max
Zayn’in bir kızda ilk dikkatini çeken şeyi gülümsemesi olduğunu söylüyor..
İsteyen olursa diğer grup üyelerinide yazacağım :)
Zayn’in ayakkabı numarası 42
Grup için unutulmaz olan anlardan birisi The X faktör yarışmasında Robbie Williams ile şarkı söylemeleri..
Zayn sabahları huysuz oluyormuş ve sürekli homurdanıyormuş..
Zayn’in en sevdiği renk siyah
Zayn’in en sevdiği kitap Harry Potther..
Zayn sudan korkuyor ve yüzme bilmiyor,ama kız arkadaşı boğulma tehlikesi geçirirse onu kurtarmak için suya girebileceğini söylüyor!
Zayn’in en sevdiği ayakkabı markası Nike
Zayn doğal güzelliği olan ve makyaj yapmayan kızlardan hoşlanıyor..
Zayn Dj’likte yapıyor..

20 yorum:

  1. onu çok seviyorum o benim herşeyim rrrrrrrrrr

    YanıtlaSil
  2. seni seviyorum zayn askimsin hayatimsin bebeyim sin herseyimsin

    YanıtlaSil
  3. seni coooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyoooooooooooooooooooooooooooooooooooom awkiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiim:))):*

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. Zayn benim askim ayraten bunlar dışında büssürü şey var zayn oğlak burcu balık etli kızlardan hoşlanıyor.
      I LOVE ZAİN J. MALİK.
      muck muck muck muck muck muck muck muck

      Sil
  5. Zayn J. MALİK'i çoook seviyorum gülüşünü,şarkılarını,tarzını yani ona ait olan herşşeyi çook seviyorum.I LOVE YOU ZAYN J.MALİK

    YanıtlaSil
  6. Seni acaip derecede cok seviyorum zayn...Ve tanisamasakta kalbimde yerin ayri olacak.

    YanıtlaSil
  7. gerizekal zayn balık etli kızlardan hoşlanmıyo cnm bnm benim gibi doğal gülmeyi seven kızlardan hoşlanıyoo

    YanıtlaSil
  8. Benim 2 hayalim var biri zayn malik gormek iki galatasaray oyuncularina sarilmak
    .

    YanıtlaSil
  9. zayn sen benim yaşam kaynağımsın

    YanıtlaSil
  10. Zayn seni her kesden çok seviyorum benim kadar seni hiç kimse sevemez kankam hariç :*

    YanıtlaSil
  11. AÜZAYN BNM BKERE O BNM AŞKIM HAYATIM :* <3

    YanıtlaSil
  12. 1erkek ıcın bunlar fazla dıye dusunuyorum.. Tamam seversın ama bu kadarı da abartı

    YanıtlaSil
  13. sizin kıçınız kalkmış biraz sakin olun

    YanıtlaSil
  14. Zayn aşkem bnde köpek alıcam ve ismini boris koyucamm :*

    YanıtlaSil
  15. Men Aytac senin fanatinim .Seni cox Sevirem.

    YanıtlaSil
  16. İdolüm sen bi tanesin zayn'ımmm ❤💙👍👍I'm A Zayn Malik fan

    YanıtlaSil
  17. Zayn seni aklinin alamayacagi kadar cok seviyorum seninle tanismak icin elimden geleni yapicam ve ayrica kimse zayni benim kadar sewemez ben onun gelecekteki esigim okay

    YanıtlaSil
  18. Seni küçükken beri seviyorum ölene kadar sevecegim

    YanıtlaSil